1000 lóerővel jöhet a Porsche valaha készült legdurvább 911-ese
Érkezőben a vadonatúj Porsche 911 GT2 RS, melyben vadonatúj hibrid hajtáslánc található.
Érkezőben a vadonatúj Porsche 911 GT2 RS, melyben vadonatúj hibrid hajtáslánc található.
A hibrid hajtásláncú megújult Porsche 911 GTS erősebb, gyorsabb, nehezebb és drágább az elődjénél.
A nem a fogyasztáscsökkentésre, hanem sokkal inkább a teljesítménynövelésre optimalizált hibrid hajtáslánc több másodpercnyi előnyt jelent a Nordschleifén.
A 700 lóerős teljesítményét kizárólag a hátsó kerekekre rászabadító igen ritka Porsche ára meghaladja a 150 millió forintot.
A 70-es évekbeli versenyautók designjára emlékeztető új sportkocsik teljesítménye eléri a 750 lóerőt.
A Porsche a saját hazájában közel 40 százalékkal tudta növelni az eladási mennyiséget.
Az éppen új gazdára váró szemrevaló Porsche 911 3.0 SC Cabriót a közelmúltban teljesen restaurálták.
A benzinmotort és villanymotort egyaránt felvonultató új Porsche 911 technikája egyenesen a versenypályákról érkezik.
Itt a megoldás azok számára, akik egyedi megjelenésű és igen komoly teljesítményű Porsche 911 Turbo S-re vágynak.
Tavaly a Porsche 911 sportkocsi eladásai javultak a legnagyobb mértékben.
Amerikai, chilei, francia, kanadai, német és svájci segítők révén jutott fel extrém magasságba az alaposan megemelt különleges Porsche 911.
Az egyedi tervezésű sporteszközzel abszolút egyedi stílusban lehet közlekedni a havon, ráadásul abszolút kompatibilis a Porsche sportkocsikkal.
A hatalmas és ólomnehéz elektromos pickup padlógázra jobban gyorsul a legtöbb normál sportkocsinál.
A német autópálya rendőrség tisztjei voltak olyan szerencsések, hogy ezt a kocsit szolgálati autóként vezethették.
A szívómotoros, kézi váltós és hátsókerék-hajtású 911 S/T-nek alaposan megkérik az árát.
Az egekig pörgethető szívómotoros 911 GT3 R rennsport a vezetési élmény és a tempó maximalizálásáról szól.
Öt és fél évtizeddel tekeri vissza az idő kerekét ez a filigrán kis német sportkupé, mely éppen új gazdára vár.
A 34 esztendős hatalmas hátsó légterelős ős 911-es Turbóval eddig alig több, mint 90 ezer kilométert tettek csak meg.
Az új kétajtós AMG GT motorját nem igazán érheti kritika, messze átlag feletti tömegét viszont nagyon is.
A Ruf roadster újdonságával történő autózás előtt nem árt bukósisakot húzni a fejünkre.